drar snart hem till olivia

hej alla underbara läsare ,

ja ni kanske läste rubriken ;)
Iaf drar jag iväg till olivia snart där jag soveröver ,
riktigt mystigt ska vi ha (;

Ifall ni vill veta så kommer min onpiece förhoppnings vis på måndag *tummen upp*
Man kunde kolla vart den var , och imorse när jag kolla så va den i borlänge ;)
'och vad jag vet så skickas det inge post på söndagar. Aja säger till när den kommer.
Designen på bloggen ska ändras , elin ska hjälpa mig med det.
Hon är jätte duktig på sånt, så det kommer nog bli skitafint :D

Ska ut och hoppa på våran studsmatta som jag och lillasyster var duktig och satte ihop nyss
eller vad man säger ;s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0