Lillasyster bloggar

Hej, just nu kokar Olivia makaroner.
Och då vill jag tästa att blogga litegrann.
Igår när Olivia var med Lina så hörde jag Olivias lösenord så jag kan gå in på hennes blogg när jag vill.
Men det är dåligt för hon vet att jag vet hennes lösen:(
När makaronerna är klara så ska vi äta. Sen åker Olivia till Olivia och jag till pappas jobb och sen till farmor och farfar. Sen kommer Olivia när hon har haft gympa och då ska vi sova hos farmor och farfar.
Då ska olivia kanske ladda upp kort på datorn med sin systemkamera och så ska hon lägga ut bilder på mig då kan ni se hur bilderna Olivia tog på mig idag blev. Säg till Olivia hur ni tycker bilderna blev om ni villl. Olivia sa nyss till mig att jag var bra på att blogga hihi. Tycker ni oxå det? Om du tycer det så kan du skriva det till Olivia så säger hon det till mig. Eller så kan jag ju logga in på hennes blogg och titta hehe.
Nu pipper det på spisen och det betyder att makaronerna är klara. Ock nu kom pappa hem så nu ska vi nog äta snart.
 Hej då/ Olivias lillasyster, Alexandra.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hehe det var jag som skrev det!haha Älska dig Olivia.

Men vet du när jag skulle kommentera som du sa att jag skulle göra så sa du inte att jag skulle skriva .blogg.se så jag kom fel:( :) du sa att jag skulle skriva bara oliiviasplce.se inte .blogg.se:(

hoppas du har det bra på gymnastiken!

2011-04-26 @ 16:05:04
Postat av: Alexandra

Snart kanske Nike eller Eira skriver till dig. Glömde skriva det.

2011-04-26 @ 16:07:52
Postat av: Eira och Nike

Eira:Du är best! Laga mat eira.



Nike:olivia gå på stan!



2011-04-26 @ 19:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0