påsken är slut,och jag bloggar :)

hej,

som ni vet så har jag ju inte bloggat någonting i helgen eftersom
att jag har varit i fjällen där vi har en liten stuga.

Jag älskar verkligen påsken,
det är så mysigt.
Man målar ägg,
får sånna hära godis ägg att leta efter,
man solar,
och påskbord med hela släkten.
(:
Gillar inte ni påsken ?
Om ni gör det, vad tycker ni är det bästa?

Såklart hade jag ju med mig kamran,
men så smart som jag är så glömde jag att ladda den *tummen ner*
Som tur var hann jag iallafall ta några fina bilder innan
vi satte på oss skidorna i kläppen och batteriet dog
Bilden kommer där nere så ni vet :)

Nu är jag iaf hemma och duchade på "rekordtid" innan jag satte mig på cykeln och mötte lina
som stannade hos mig till kl 9 och hoppade studsmatta och lite annat :)



  kusin vittamin


och såhär ser jag ut när jag åker slalom (:


Kommentarer
Postat av: Ida(ikevv)

Gullig bild på dig i din onepice :D (stava fel ja vet)

2011-04-25 @ 19:36:25
URL: http://ikevv.blogg.se/
Postat av: Anonym

nämmen vad söt bild på jens! och skiit fin bild på dejj <3 :*

2011-04-27 @ 20:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0