sjuk

Blir hemma från skolan idag också ´bläblä.
Det är faktiskt riktigt tråkigt att vara hemma,
det finns ju lixom inget att göra.
Förutom att ligga i soffan och kolla bloggar i min onepice :)
Just nu lever jag på isglass, det är jätte gott ;D
Jag älskar isglass faktiskt.
Hade sett fram emot att hitta på ngt med minna och tereza idag,
men istället får man ligga till sängs. Inte så kul ^^

Och på lördag är det gymnastiktävling också,
men jag är nog frisk tills dess iallafall.
Gympa tävlingar är jätte kul :)
Det är så mysigt att stiga upp tidigt på morgonen och
åka iväg helt snurrig och trött till massa roliga tjejor. :)
Och alla är jätte duktiga så det går nog riktigt bra på tävlingen
förhoppnings vis :)

Förresten är ni jätte bra på att kommentera,
fortsätt så ;]









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0