Helg


toppen bild på mig och tom för ett år sedan ^.^

Nu sitter jag i en lägenhet på sjunde våningen i Stockholm :)
Vi har nyss ätit lite nudlar och korv medans Tom
har sovit i sin vagn.

-      -      -

Igår var jag ju på Grönalund med falijen och Felicia.
Jag åkte dom flesta sakerna de ite var 45 min kö på ^^
jag åkte:

Insane,

flygande mattan, 3 gånger,

blå tåget,

kvasten,


slänggungorna

och lite mer,
men det läskigaste var spökhuset,
fy vad läskigt det var.
Felicia tvingade in mig. Hihi.
En tjej med vitt nattlinne och svart hår jagade oss ut på balkongen,
Och så kom det upp skellett ut golvet.
Jag gick och blunda större delen av spökhuset^^
Men endå, jag klarade det ju :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0