Jag klarade det, och jag mår toppen

Jaa!
Som sagt, jag år toppen. :)
Det var en super dag idag.
Vi började halv 9 och slutade kl 12,
alltså en.. två.. tre.. och sen en halv timme!
Tre och en halv timme var alltså det här skoldagen.
Det var super kul att träffa allihopa, och alla mina vänner var så himla fina :)
Och så fick vi veta att vi ska ha skolfoto på.. torsdag redan!
Hoppsan hoppsan, undrar vad man ska ha på dig då.
Aja det löser sig ;)

Iallafall.. idag fick vi en så kallad ''loggbok''
(det är  typ som en kalender fast lite annat kul i också)
som jag håller på att fixa med just  nu,
medans jag väntar på Vera som skulle gå hem från skolan.
Nej, jag tar och ringer henne och ser vart hon är.
Ha en bra eftermiddag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0