hejsaan

Tänkta att jag skulle ha kvar "kalendern" och skriva den längst ner i mina inlägg,
men ta bort dom dagar som redan har varit, så ifall jag någon gång inte bloggar på ett par dagar, så kan ni kolla
vad jag har för mig, och kanske det var därför jag inte har bloggat :)
Och sen kommer jag också att skriva in saker, om det är något jag har glömt.
vecka 50:

Söndag 18/12: Gymnastik avslutning, baka med Jenny♥
(det blir inte att baka med Jenny idag, för att hon kunde inte. Så jag får väl baka själv istället^^)
Och så är det fjärde, och sista advent idag!!

vecka 51:
Någon dag den här veckan får ni också reda på vad min nya "Thai blogg" heter ^^

Måndag 19/12: Träffa min lärare och ta med dom böcker hem som jag ska ha till thailand
Tisdag 20/12: Skolavslutning, lusseshow
Onsdag 21/12: Sova över hos min vän Elin♥
Torsdag 22/12: -
Fredag 23/12: Fixa inför julafton
Lördag 24/12: Julafton♥
Söndag 25/12: -


Den här fina tjejen ska jag träffa på onsdag till torsdag!!
(hon till hööger^^)
Längtar super mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0