sista dagen och mycket tårar

~Uschh, trodde inte att det skulle bli så jobbigt~
Jag hadde super kul idag, och sålde fika, kollade på film, kramades, skrattade och massa annat kul^^
Sen när jag skulle säga hej då till Alex och Madde började vi alla att gråta,
sen kom Tilde och det blev ett riktigt gråtkalas^^
Så nu har jag inte några tårar kvar, och det är väl bra det, för annars vet jag inte hur det skulle bli :)
Aja, det jag ville säga var bara att jag är så himla glad att jag har vänner som bryr sig.
Och som jag alltid skrattar och har kul med.
Jag älskar er♥
~     ~     ~
Här kommer några bilder som jag Alex och Madde har tagit idag ^^
älskar er bästavänner!

och sen hade jag tänkt att ni skulle få en finfin bild på mig, men nej då kommer det folk i vägen
med sina händer^^
menmen, jag är någonstanns där bakom iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0