lusseshow

Då var "mötet" med min lärare avklarat, och det vart inte så mycket böcker som vi trodde.
(skönt, för då får det plats med mera kläder och annat trevligt^^)
Imorgon är det lusseshow och för dom som inte vet vad det är, 1:an-3:an är en kör, 4-6 är kören jag är med i och 7-9 är en annan kör. Man sjunger lite jul sånger, säljer fika och lyssnar på andra när dom sjunger. Trevligt :)
Vi ska vara i skolan tills klockan halv 10 på kvällen ungefär, för det är två föreställningar på kvällen som man måste vara med på.
Vet inte ifall kameran följer med på kvällen, men det visar väl sig om det kommer upp några bilder här sen ;)

~     ~     ~

vecka 51:
Någon dag den här veckan får ni också reda på vad min nya "Thai blogg" heter ^^

Måndag 19/12: Träffa min lärare och ta med dom böcker hem som jag ska ha till thailand
Tisdag 20/12: Skolavslutning, lusseshow
Onsdag 21/12: Sova över hos min vän Elin♥
Torsdag 22/12: -
Fredag 23/12: Fixa inför julafton
Lördag 24/12: Julafton♥
Söndag 25/12: -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0