myspys,

Idag hade vi myspys i skolan , vi kollade på
"i rymden finns inge känslor" & åt popcoarn  ^^
den var faktiskt ganska bra (;
Den handlar om en pojke som heter simon &
han har asbergers ( vill att allting ska vara perfekt och om inte något går som deras skema
så blir dom sura och typ får panik.)
Om ni inte har sett den så tycker jag ni ska gå och hyra den (:

Om två timmar blir det filmkväll med lina, frida, vera, vilma emma & ellen
vilket jag ser fram emot ;))
Ha en bra kväll alla andra ♥

Mamma kom hem nyss och berättade att hon hade lovat att jag skulle vara dommarflicka
på en tävling på lugnet ( sitter vid dommaren och springer iväg med poängen till dom som
räknar ihop allt )

Så då ska jag upp till lugnet imorgon.

hej då ♥


gammal bild från en gympatävling ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0