sjukt stolt!

~Rubriken talar~


Lördag:

fristående - klara utan fel,

HOPP:

frivolt - jätte hög, körde själv, och jag stod
streck - rak, hög, men jag ramlade.
överslag på bord - rak, körde själv, spänd, och jag stod

MATTA:

rondat flickis - bra fart, lång, körde själv, spänd, men jag ramlade.
flickis bakotvolt - körde själv, hög, lång, och jag stog
frivoltsöppning hjulning - hög, körde själv, och jag stod

vi kom på andra plats :D
----------------------------------------------------------
Söndag:

fristående - klara utan fel

vi kom på andra plats i fristående ;D

HOPP:

frivolt - jätte hög, körde själv, och jag stod
streck - rak, hög, körde själv, och jag stod
överslag på bord - rak, körde själv, spänd, och jag stod

MATTA:

rondat flickis - bra fart, körde själv, lång, spänd, och jag stod
flickis bakotvolt - hög, körde själv, lång, och jag stod
frivoltsöppning hjulning - körde själv, hög, lång, och jag stod

på hopp och matta kom vi på tredje plats :)
---------------------------------------------------------------------

Alla tjejor var sjukt duktiga,
bra kämpat :)
Vi är underbara allihopa.
Värkligen jätte nöjd med min insatts i tävlingen.

Tog inte så mycket bilder som jag trodde,
men några bilder hann jag ta iallafalll ;)
Bilderna som jag tog kommer senare.

Gått runt men dräckter och mjukis byxor och sånt hela dan
i sånt här find väder och bara varit inne,
Så nu stänger jag på mig bad kläder och tar
ett dopp och sen äntligen få andvända den saknade SOLSTOLEN ;)

Ha en sjön eftermiddag när ni har läst dethära superduber
långa blogginlägget ;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0