sol

Äntligen sol, bra va ? ;)

Igår var familjen&moster på lager 157 och shoppa.
Jag hann med att tappa bort min mobil-och hitta den ;)
Och att hitta ett par shorts till skolavslutningen.
Ja ääälskar dom!
Igårkväll åt vi middag hos emil&lova och myste lite.
Vi kollade på en film, och hoppade massa studsmatta :)
Det tröttnar man ju aldrig på :)

Vaknade kl 11 idag, och sen hjälpte jag pappa att måla bryggan.
När vi var klara kom lova och så tog vi min och lillasysters
rodbåt och rodde ut till en liten boj och fiska ;)
Tyvär vart det inte napp för oss men kakor blev det ju iaf :)

Nu hoppar lillasyster och lova studsmatta.
Om ett tag åker jag på träning så ni får ha det så bra,
ta och lyssna på den hära braiga låten sålänge :)


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0