sportiga tjejer ;)

Elin har sovit över hos mig idag vilket var riktigt kul ;)

Vi fick för oss att vi skulle ut och jogga kl sju på morgonen,
så det gjorde vi.
Eller vi power walkade  mest, men endå ;)
Jag kände mig riktigt sportig iaf.
Kameran fick stanna hemma eftersom att det regnade lite smått.
                      ~men men~

Sen har vi ägnat resten av dagen till att fota - såklart. (Y
Jag tog några riktigt fina bilder på henne som jag hoppas kan
lägga upp när jag får bilderna.
Elin har dom på sin kamera så hon ska ladda överdom när hon har tid,och ork :)
Och så har hon lovat att fixa en sommar design till mig vilket jag ser fram emot ♥




   <-----elin olivia------>

gammal&söt bild på oss ;s ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

yeyyy! :D bilderna kommer kanske ikvälll redan! men jag ska påbörja din design nu iaf, puss <3

2011-05-29 @ 18:19:28
URL: http://fotoelinm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0