ute fix

Hej allihopa!
~nu ska det bloggas här~

-Igår var jag på stan,
bilder kommer såklart på det jag köpte när jag får till att lägga
upp det.

   ~   ~  ~   

M
åste bara säga att det var tråkigt utan 6orna som var på prao,
men hoppas ni hade det kul & saknade mig ;)
Iaf tänkte berätta lite kort om dagen.
Efter skolan cyklade jag och elin hem till mig och åt nudlar♥
Sen fottade vi lite & hoppade studsmatta och så,

några bilder jag tog på söta fina elin ♥
  |
  |
  v



söta elin


heart


vatteen

  ~   ~   ~


Nu håller vi på och fixar lite ute och så,
& då man känner att sommaren värkligen är påväg♥
Så ska det vara, längar såååååååhära mycket tills sommarlovet,
Någon annan som gör ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0