fixat

Nu jag jag försökt att fixa till designen lite grann.
Det ser lite konstigt ut, men det får duga så länge.
Det var nämligen så att man inte såg header, så jag bytte. Och nu ser man den igen ;)
Jag bytte ochså till en lite mera vintrig header, eftersom att förra var ganska sommrig.
Nu ska jag göra en pumpa.
Den var egenligen igår det var Halloween, men vi hann inte göra någon då.
Så vi passar på idag :)
Och om ett litet tag är det träning för mig också, och efter träningen kommer saknade Felicia till mig.
Och så har vi lite kul och sen tar hon tåget hem på torsdag.
Sen på lördag har jag tävling i Västerås.
KULKUL!


Bara en vanlig bild som header, jag har inte gjort någonting med den.
Men den får duga så länge, jag ska ju snart byta till den nya bloggen, så jag lägger energi på den designen istället.

Kommentarer
Postat av: Neda

jag ser den!

men har du provat trycka på F5 ?

2011-11-01 @ 12:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0