statistiken stiger

Tjoohoo!
Ni har blivit super duktiga på att läsa min blogg, och kommentarer har jag fått också!
Fortsätt så vettja.
Men det kan bero på att jag har börjat blogga mer, och lagt in mera bilder och så.
Så det ska jag försöka fortsätta med.
I helgen ska jag troligtvis sova över med min kära vän Elin!
Det ser jag verkligen fram emot, ska försöka fixa lite med den nya bloggen och så.
Kanske börja fixa och trixa lite med designen också.
Men vi får se, den bloggen hoppas jag att ni vill föja när jag åker,
Och förhoppnings vis håller jag fast vid den blogger när jag kommer hem också.
Nu ska jag ta och läsa lite Harry Potter -och hemligheternas kammare (andra boken)
Haha, jag har bara läst en bok än så länge, men jag är helt beroende av Harry Potter!
(jag är en liten harry potter nörd..^^)
Dom böckerna rekomenderar jag.
Kanske ingen annan som tycker att dom är bra, men det tycker jag iaf! ;)

bild på mig och saknade lina, älskar dig gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0