thailand

Nu är allting bokat och klart!

2009-2010
(november-januari)
Gjorde vi en 2månaders resa till thailand.
Vi gick på en svensk skola 5 veckor utav dom 8 veckorna.
Och nu har vi bestämt oss att göra samma resa igen.
Och nu är allt bokat och klart.

Jag ville inte skriva det för tidigt, ifall vi inte skulla få plats på skolan och så.
Men nu har vi fått plats, vi har fått ledigt av skolan, och flygbiljetterna är bokade.
Men bara första veckorna på boendet är bokat.
Sen bokar vi resten av tiden där.
Så kan vi kolla vad som finns och så.
Stället där vi ska gå på skolan på heter Koh lanta.
Och skolan heter ''Lilla svenska skolan Lanta''
Jag kommer ha med mig mitt eget mattrial dit, och jobba med det jag skulle jobbat med hemma.

29 december till 1 mars kommer vi att vara borta nu.
Det är 9 veckor, och 7 av dom veckorna kommer vi att gå i skolan. :)
Jag kommer starta en ny blogg som bara kommer vara för den resan.
Och jag kommer att ha tillgång till dator, så jag kan blogga där.
Nu ska jag försöka designa den bloggen, och så länkar jag till den bloggen senare.

Om det är något ni undrar över, som jag inte fick med.
Så är det bara att slänga in en kommentar så förklarar jag så gott jag kan!

Kommentarer
Postat av: Frida

Kommer sakna dig som bara den hjärtat ! ♥

2011-10-02 @ 17:25:39
URL: http://fridahedenskog.blogg.se/
Postat av: Linn

Kommer att sakna dig Olivia!!!!!

2011-10-03 @ 19:05:21
URL: http://dagartillsammanslinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0