gymnastik

Idag tog jag 11 bussen till min fina kompis Elin som bor
någotstans åt hosjö hållet ^^
Liksom varje gång med Elin tog hon super fina bilder på
mig som hon förhoppningsvis lägger upp på bloggen ikväll :).
Har ni tänkt på att nästan alla mina bilder är tagna av henne? ^^
Hon har blivit lite som min personliga fotograf, hihihi.
Hon är sjukt profslig iaf, och en riktig snygging som ni såg i förra innlägget ^^.
Om en liten kortis ska jag på träning.
Alltså det känns som att jag hela tiden säger att jag ska på träning.
Men bara så att ni vet är det inte varje dag, utan bara 3gånger i veckan ;).
Jag tycker fortfarande att det är jättekul att vara på träning.
Och mina kompisar där är så himla sköna♥.
Så om man känner sig lite deppig när man är på väg till träningen,
brukar man, när träningen är slut känna sig:
heelt slut,
glad av allt skratt och tok,
och har fortfarande musiken som gick i högtalarna på hjärnan ;)


här kommer en gammal bild på mig, när jag är uppochner..



Kommentarer
Postat av: FOTO ELIN.M

Hihi, proffset xD Gick det bra på träningen då? :))

2011-09-04 @ 18:39:55
URL: http://fotoelinm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0