spanska

här kommer en ''super seriös'' bild på mig och min saknade frida :)
Idag hade jag spanska i skolan,
och det gick bra.
Vi fick en läxa där vi ska lära oss alfabetet.
Men det var ganska lätt så det ska nog gå bra :)
Om en liten stund är det träning som gäller för mig.
Mormor och morfar är här nu, dom tog med sig några bullar som vi har setat och smaskat på.
Så snart ska dom släppa av mig på lugnet och sen fara vidare hemmåt.
Och det här blir nog också sista inlägget för idag,
om det inte händer något helt fantastiskt kul som jag bara måste skriva om ;)

Kommentarer
Postat av: F R I D A ;-)

nawi, saknar dig med <3

2011-09-13 @ 22:02:22
URL: http://fridagommels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0